Givenchy parfemi i toaletne vode

4 proizvoda

po stranici
Postavi opadajuće sortiranje
  1. EDP za žene Givenchy L`interdit Intense 50ml

    EDP za žene Givenchy L`interdit Intense 50ml

    Parfem za žene, 50ml
    Cena 8.490,00rsd Redovna cena 15.990,00rsd
    (Ušteda: 7.500,00 rsd)
    -47%
    Popust važi do isteka zaliha
    Dodaj u listu želja Dodaj za poređenje
  2. EDT za muškarce Givenchy Pour Homme 100ml

    EDT za muškarce Givenchy Pour Homme 100ml

    Toaletna voda za muškarce, 100ml
    Cena 6.990,00rsd Redovna cena 13.990,00rsd
    (Ušteda: 7.000,00 rsd)
    -50%
    Popust važi do isteka zaliha
    Dodaj u listu želja Dodaj za poređenje
  3. EDT za muškarce Givenchy Blue Label 100ml

    EDT za muškarce Givenchy Blue Label 100ml

    Toaletna voda za muškarce, 100ml
    Cena 6.990,00rsd Redovna cena 12.990,00rsd
    (Ušteda: 6.000,00 rsd)
    -46%
    Popust važi do isteka zaliha
    Dodaj u listu želja Dodaj za poređenje
  4. EDP za žene Givenchy Dahlia Divin Nectar 30ml

    EDP za žene Givenchy Dahlia Divin Nectar 30ml

    Parfem za žene, 30ml
    Cena 6.200,00rsd Redovna cena 9.990,00rsd
    (Ušteda: 3.790,00 rsd)
    -38%
    Popust važi do isteka zaliha
    Dodaj u listu želja Dodaj za poređenje

4 proizvoda

po stranici
Postavi opadajuće sortiranje

Givenchy je legendarni francuski modni brend koji je sinonim za eleganciju, luksuz i bezvremenski stil. Osnovan 1952. godine od strane Huberta de Givenchyja, brend je ubrzo postao prepoznatljiv po svojim sofisticiranim i prefinjenim kreacijama, a ta estetika je preneta i u svet parfema.

Prvi parfem brenda Givenchy, L'Interdit, lansiran je 1957. godine i posvećen je muzi dizajnera, čuvenoj glumici Audrey Hepburn. Ovaj miris, sa svojim cvetnim notama, postao je instant klasik, odražavajući suptilnu i elegantnu prirodu ikone stila. Ovaj parfem je označio početak Givenchyjeve prepoznatljive linije mirisa koji kombinuju tradiciju i inovaciju.

Tokom decenija, Givenchy je lansirao niz kultnih parfema koji su ostavili dubok trag u parfemskoj industriji. Amarige iz 1991. godine predstavlja intenzivan, romantičan miris, dok je Very Irresistible iz 2003. godine postao sinonim za ženstvenost i šarm, sa svojim vibrantnim cvetnim notama.

Gentleman, koji je prvi put predstavljen 1974. godine, postao je zaštitni znak muške kolekcije parfema Givenchy. Ovaj miris je oličenje rafinirane muževnosti, sa drvenastim i začinskim notama koje evociraju klasični stil i samopouzdanje.

Givenchy parfemi su poznati po svojoj sposobnosti da balansiraju između klasične elegancije i modernih trendova. Bilo da je reč o ženskim ili muškim mirisima, svaki parfem nosi pečat luksuza i sofisticiranosti, čineći ih idealnim izborom za one koji traže ne samo miris, već i umetničko delo.

Dizajn bočica parfema Givenchy takođe reflektuje brendovu posvećenost detaljima i estetici. Svaka bočica je pažljivo osmišljena kako bi bila elegantna i luksuzna, ističući ekskluzivnost i prefinjenost mirisa koji se nalaze unutar nje.

Givenchy je brend koji se neprestano razvija, ostajući veran svojim korenima dok istovremeno uvodi inovacije koje odražavaju duh vremena. Parfemi Givenchy su simbol elegancije, luksuza i bezvremenske privlačnosti, namenjeni onima koji cene vrhunski kvalitet i sofisticiranost u svakom aspektu svog života.