Clinique parfemi i toaletne vode

1 proizvod

po stranici
Postavi opadajuće sortiranje
  1. EDT za muškarce Clinique Happy 100ml

    EDT za muškarce Clinique Happy 100ml

    Parfem za muškarce, 100ml
    Cena 7.690,00rsd Redovna cena 12.990,00rsd
    (Ušteda: 5.300,00 rsd)
    -41%
    Popust važi do isteka zaliha
    Dodaj u listu želja Dodaj za poređenje

1 proizvod

po stranici
Postavi opadajuće sortiranje

Clinique je američki brend poznat po svojoj inovativnoj i dermatološki testiranoj kozmetici, koji je deo Estée Lauder kompanije. Osnovan 1968. godine, Clinique je prvi brend koji je ponudio proizvode za negu kože i šminku razvijene u saradnji sa dermatolozima, sa fokusom na proizvode bez alergena i iritacija. Pored uspeha u svetu kozmetike, Clinique je takođe postao poznat i po svojim parfemima.

Clinique je u svet parfema ušao 1971. godine, sa lansiranjem parfema „Aromatics Elixir“, koji je postao jedan od kultnih mirisa brenda. „Aromatics Elixir“ je bogat, slojevit chypre miris sa cvetnim i začinskim notama, koji i danas ostaje popularan među ljubiteljima klasičnih parfema. Ovaj miris odražava filozofiju brenda – jednostavnost, eleganciju i efikasnost, ali sa dubokom senzualnošću i sofisticiranošću.

Još jedan veoma popularan miris iz Clinique linije je „Happy“, lansiran 1997. godine. „Happy“ je svetao, citrusno-cvetni parfem koji izaziva osećaj radosti i optimizma. Njegove note mandarine, grejpfruta, ljiljana i magnolije stvaraju osvežavajuću i energičnu kompoziciju, idealnu za svakodnevnu upotrebu. Ovaj parfem je stekao kultni status zbog svoje sposobnosti da unese dozu vedrine u svakodnevni život.

Clinique je takođe poznat po tome što pridaje veliku važnost hipoalergijskim formulama, čak i u parfemima, što ih čini pogodnim za osobe sa osetljivom kožom ili sklonošću ka alergijama.

Kroz svoje parfeme, Clinique ostaje veran svojoj misiji – stvaranju proizvoda koji su ne samo efikasni, već i nežni prema koži i osvežavajući za čula. Parfemi Clinique su stvoreni za ljude koji traže jednostavnost, kvalitet i prepoznatljivost, bez kompromisa u pogledu zdravlja i udobnosti.