Opšti uslovi kupovine na online prodavnici hiper

Hiper online prodavnica (u daljem tekstu: Hiper) kupcima nudi mogućnost kupovine na internetu, odnosno lak i jednostavan odabir proizvoda i formiranje porudžbenica, sigurno online plaćanja platnim karticama preko banke i isporuku poručenih artikala na bilo koju adresu u Srbiji koju kupac unese prilikom kupovine. Hiper je registrovan i posluje u okviru preduzeća Virid doo u skladu sa važećim zakonskim propisima u Republici Srbiji.

Podaci o sedištu firme:

Virid doo
Bulevar Mihajla Pupina 10 z / II
11070 Novi Beograd, Srbija
Delatnost: Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta
Šifra delatnosti: 4791
PIB: 109006150
MB: 21110078

Asortiman proizvoda

Hiper u svom asortimanu ima proizvode za lepotu, negu i ličnu higijenu, registrovane dodatke ishrani, prehrambene proizvode, različite proizvode za ličnu upotrebu i upotrebu u domaćinstvu. Asortiman proizvoda koji se prodaju online je uskladjen sa pozitivnim zakonskim propisima Republike Srbije. Svi proizvodi su originalni proizvodi robnih marki koji se nabavljaju od proizvodjača, uvoznika i veleprodaja registrovanih na teritoriji Republike Srbije i imaju važeću dozvolu za promet u Republici Srbiji.

Svi proizvodi iz asortimana su prikazani u odgovarajućim kategorijama, pri čemu isti proizvod može biti prikazan u više kategorija.

Hiper samostalno odlučuje o asortimanu i može ga menjati bez prethodne najave i/ili naknadnog obaveštavanja kupaca. Kupci su dobrodošli sa predlozima za proširenje i poboljšanje asortimana.

Prikaz proizvoda

Slika

Slika proizvoda je postavljena u svrhu ilustracije proizvoda. Slike proizvoda se ažuriraju u skladu sa izmenama pakovanja i dizajna samih proizvoda, ali se može desiti da nekada ne odgovaraju u potpunosti dizajnu pakovanja proizvoda koji se nalazi u ponudi i koji se šalje kupcu.

Dodatne informacije o proizvodu

Detaljnije informacije o proizvodu, sadržaju, sastavu, nameni i druge informacije, su navedene u tekstu na stranici samog proizvoda. Sve informacije o proizvodima, uključujući opis proizvoda, namenu, uputstvo za korišćenje, sadržaj, sastav, dejstvo i slično su preuzete sa pakovanja i deklaracija proizvoda, iz uputstava sadržanih u pakovanju proizvoda, kao i iz drugih dokumenata koje obezbedjuje i/ili objavljuje proizvodjač, uvoznik ili distributer. Iako je naša namera da sve informacije budu tačne, kompletne i ažurne, može doći do greške u tekstu. Hiper ne preuzima bilo kakvu pravnu odgovornost za bilo koji događaj koji bi nastao kao posledica toga što je neka od tih informacija netačna.Kupac je u obavezi da sve informacije proveri na samom pakovanju proizvoda i u uputstvima sadržanim u pakovanju proizvoda, nakon prijema proizvoda.

Cena

Prikazana cena svakog proizvoda je u dinarima i uključuje PDV. U slučaju sniženja cene proizvoda, prikazana je prethodna cena proizvoda koja je precrtana, kao i nova cena koja je važeća.

Cene svih proizvoda se formiraju i menjaju u skladu sa poslovnom politikom, bez obaveze prethodne najave.

Ukoliko nije posebno navedeno na stranici proizvoda, sniženje cena proizvoda važi do kraja tekućeg meseca ili do rasprodaje namenjenih zaliha proizvoda.

S obzirom da trenutak potvrde kupovine može biti i više dana nakon ubacivanja proizvoda u korpu, cene svih proizvoda koji su ubačeni u korpu se ažuriraju u trenutku potvrde kupovine, pa je konačnu cenu koja će biti obračunata uvek potrebno proveriti u specifikaciji prilikom potvrde kupovine.

Za određene proizvode je dostupna i posebna, povoljnija cena, po kojoj proizvode mogu kupiti registrovani kupci. Ova cena je posebno navedena na stranici proizvoda.

Rok isporuke

Na stranici proizvoda je navedena raspoloživost proizvoda za isporuku, odnosno da li je proizvod raspoloživ za isporuku i u kom okvirnom roku proizvod može biti isporučen kupcima. Ovaj podatak predstavlja najbolju procenu roka u kome proizvod može stići na adresu kupca, međutim rok isporuke u zavisnosti od više činilaca, može biti i drugačiji.

Ocene kupaca

Na stranici proizvoda je omogućeno svim posetiocima da unesu svoje iskustvo ili mišljenje o proizvodu. Unos ocene / komentara mogu izvršiti kao registrovani kupci ili kao posetioci, pri čemu se ovi komentari uvek objavljuju samo sa ličnim podacima koje sam kupac ili posetilac unese, čak iako je kupac i registrovan ostali podaci se ne prikazuju u komentarima. Ako komentar unese registrovani kupac, moguće je da naknadno zatraži ispravku, dodatak ili brisanje komentara. Ukoliko je neki komentar unet od strane posetioca, nije moguće da naknadno traži ispravku, izmenu ili brisanje komentara.

Svi komentari bilo da su uneti od registrovanih kupaca ili posetilaca, pre objavljivanja prolaze kroz proveru sadržaja i na samoj stranici se pojavljuju nakon provere, a najdalje nakon 24h. Provera sadržaja i selekcija se ne radi na bazi same ocene proizvoda, svaka argumentovana ocena, pa i nezadovoljavajuća, biće objavljena. Hiper zadržava pravo da neke od komentara ne objavi ili da objavi uz manje korekcije koje ne menjaju suštinu samog komentara u slučaju da narušavaju svrhu za koju su namenjeni, a posebno: komenare sa uvredljivim sadržajem; komentare koji direktno promovišu proizvode koji se ne nalaze u našoj ponudi; komentare koji krajnje neargumentovano daju lošu ocenu a nemamo potvrdu da je proizvod zaista korišćen; pitanja, komentare i drugi sadržaj koji ne opisuje ocenu i/ili iskustvo sa konkretnim proizvodom

Unos podataka za isporuku i registracija (otvaranje naloga)

Prilikom potvrde kupovine, kupci moraju uneti tačne podatke za isporuku pošiljke: ime i prezime, adresu, kontakt telefon na kome su dostupni i e-mail. U slučaju potrebe za povećanom diskrecijom, za pomoć molimo da nas kontaktirate na bilo koji od sledećih načina: Kontakt

Prilikom unosa podataka kupci mogu izabrati opciju kupovine bez registracije (otvaranja naloga) ili mogu izabrati opciju registracije naloga. U slučaju izbora registracije naloga, kupac kreira lozinku sa kojim ubuduće može pristupiti svom nalogu koji se prilikom registracije kreira.

Registrovani kupci imaju dodatne pogodnosti:

  • Svi podaci o adresama se čuvaju, mogu se lako izmeniti i ažurirati, a prilikom ponovnih kupovina se kupci samo prijavljuju na svoj nalog, a podaci o adresi i kontakt podacima se automatski unose u novu orudžbenicu
  • Mogu videti podatke o svojim prethodnim kupovinama
  • Mogu odabrati opciju da na svoj e-mail dobijaju periodične informacije o posebnim akcijama, sniženjima cena i pogodnostima pri kupovini;
  • Mogu kupovati određene proizvode po specijalnim, povoljnijim cenama

Kupovina je moguća i bez registracije. Pri kupovini bez registracije kupac unosi samo neophodne podatke kako bi porudžbina mogla biti isporučena: ime i prezime, adresu, e-mail adresu, kontakt telefon. U slučaju izbora ove opcije kupac prilikom sledeće kupovine mora opet uneti potrebne podatke. Takodje kupac ne može videti istoriju svojih kupovina, niti može ostvariti neke dodatne pogodnosti namenjene samo registrovanim kupcima.

Svi podaci o kupcima se prikupljaju, čuvaju i obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Više o zaštiti privatnosti kupaca.

Plaćanje

Kupci plaćanje mogu obaviti na sledeće načine:

  1. plaćanje platnim karticama online;
  2. plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke u maksimalnom iznosu do 25,000 RSD (pri prvoj kupovini) i
  3. uplata na račun (e-banking ili nalogom u banci / pošti)

 

  1. Plaćanje platnim karticama Dina, Maestro, Visa, MasterCard i American Express je realizovano u saradnji sa Banca Intesa AD Beograd i obavlja se na posebnoj stranici jednostavnim unosom podataka sa vaše platne kartice. Nakon što unesete podatke o kartici i potvrdite plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je vaša porudžbina odobrena i u procesu pripreme za isporuku. Cena isporuke je uključena u ukupan račun koji plaćate i nema dodatnog plaćanja prilikom preuzimanja pošiljke.

Ako napravite bilo kakvu grešku prilikom plaćanja karticama ili niste sigurni da li je transakcija uspela možete nas kontaktirati na e-mail: prodaja@hiper.rs ili na broj telefona 011.313.0.494, najbolje do 24h od plaćanja da bismo ispravili grešku.

U skladu sa Ugovorom sa Banca Intesa ad Beograd, procesorom platnih kartica, podaci o platnim karticama koje kupac unosi prilikom plaćanja nisu dostupni našem sistemu.

Više o zaštiti poverljivih podataka o transakciji.

Izjava o konverzijama

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

  1. Prilikom preuzimanja pošiljke na adresi koja je navedena za isporuku, plaćate kuriru gotovinom. Ova opcija je moguća za iznos porudžbine do 25,000 RSD za prvu kupovinu kod nas. Cena isporuke je uključena u ukupan iznos koji ste dobili na vašu e-mail adresu uz potvrdu porudžbine i to je ukupan iznos za plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke. To je i i znos koji je odštampan na adresnici pošiljke i preko tog iznosa nema nikakvih dodatnih provizija koje je potrebno platiti.
  2. Uplatu na naš račun možete izvršiti uplatom na šalteru banke ili prenosom novca e-banking nalogom. Ako izaberete ovu opciju, dobićete na vašu e–mail adresu instrukcije za uplatu u vidu popunjenog naloga za banku. Predračun u ovom slučaju važi 5 dana i odobrava se tek nakon evidentiranja vaše uplate na našem računu, što u zavisnosti od banke iz koje vršite uplatu i doba dana kada uplaćujete, može potrajati od 1h do 24h. Cena isporuke je uključena u ukupan iznos koji uplaćujete i nema dodatnog plaćanja prilikom preuzimanja pošiljke.

Isporuka

Pošiljke isporučujemo u sva mesta u Srbiji preko poštanskih i kurirskih službi.

Cena isporuke je 200 RSD za celu kupovinu / pošiljku.

Cena od 200 RSD se primenjuje za bilo koju veličinu / težinu pošiljke, za sva mesta u Srbiji i obračunava se prilikom potvrde porudžbine, tako da je ukupan iznos na računu koji vidite prilikom potvrde porudžbine i iznos koji plaćate. Maksimalni rok isporuke u skladu sa zakonskom regulativom je 30 dana, međutim za većinu proizvoda uobičajeni rok isporuke je od 1 do 7 radnih dana od potvrde porudžbine. Okvirni rok isporuke je naznačen za svaki proizvod na stranici samog proizvoda, a okvirni rok isporuke cele pošiljke je jednak najdužem roku isporuke pojedinačnih proizvoda u pošiljci. Ukoliko vam je potrebna dodatna potvrda roka isporuke ili želite da odložite isporuku, molimo vas da nas kontaktirate na na e-mail: prodaja@hiper.rs ili radnim danima od 9:00 do 19:00 na telefone: 011.313.0.494 ili 069.313.0.450

Isporuke se vrše obično u periodu od 8h do 16h u skladu sa rasporedom kurirske službe, pa je potrebno uneti adresu na kojoj je moguć prijem pošiljke u tom periodu, kao i tačan kontakt telefon na kome je dostupna osoba koja će primiti pošiljku. 

Cena pakovanja i isporuke se dodaje na iznos kupovine i račun se plaća u ukupnom iznosu na jedan od načina koji izaberete (ukupan iznos karticom - online, ukupan iznos gotovinom prilikom preuzimanja ili ukupan iznos uplatom na račun) i ne postoje dodatna  plaćanja koja nisu prikazana na našem računu. Pogledajte detaljnije načine plaćanja.

Obaveštavanje kupaca o nemogućnosti isporuke ili delimičnoj isporuci

U slučaju nemogućnosti isporuke kompletne porudžbenice, kada za kompletiranje nedostaju proizvodi u ukupnoj vrednosti manjoj od 25% ukupne vrednosti porudžbenice, kupcu se isporučuje pošiljka sa dostupnim proizvodima, uz umanjenje ukupnog iznosa za cenu proizvoda koji nisu isporučeni, a bez obaveznog prethodnog obaveštavanja kupca o nekompletnosti porudžbenice.

U slučaju nemogućnosti isporuke kompletne porudžbenice ili dela proizvoda u vrednosti većoj od 25% ukupne vrednosti porudžbenice, kao i u slučaju nemogućnosti isporuke pošiljke u roku od 7 radnih dana, kupac se obaveštava što pre a najdalje u roku od 7 radnih dana, kako bi se uradila eventualna izmena porudžbine, dogovorila delimična isporuka ili uradio otkaz cele porudžbine. Kupac neće moći da bude obavešten ukoliko je prilikom registracije ili kupovine uneo pogrešnu e-mail adresu, pogrešan kontakt telefon ili broj telefona koji je duže nedostupan.

Izmena i otkaz porudžbine pre otpreme

Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka otpreme pošiljke bez bilo kakvih dodatnih troškova. U zavisnosti od pošiljke, vrste isporuke i doba dana kada je porudžbina potvrđena, pošiljka može biti otpremljena u roku od 1h do 72h (u slučaju vikenda), pa je za svaku izmenu ili otkaz najbolje da nas kontaktirate što pre na neki od sledećih načina: Kontakt

Otkaz kupovine nakon otpreme / prijema pošiljke (Pravo na odustajanje od ugovora o kupovini)

Kupci imaju pravo da otkažu kupovinu u bilo kom trenutku nakon otpreme pošiljke i najdalje do 14 dana od trenutka prijema pošiljke, bez navođenja razloga i u tom slučaju kupci snose troškove isporuke i povrata proizvoda, kao i trošak umanjenja vrednosti proizvoda u slučaju ako su proizvodi raspakovani iz originalnog pakovanja, u iznosu koji se utvrdi nakon povrata proizvoda. U slučaju kada proizvod nije raspakovan iz originalnog pakovanja, kupac dobija povrat punog iznosa cene vraćenog proizvoda.

Radi ostvarivanja prava na odustajanje od kupovine, bez navođenja razloga, potrebno je da kupac popuni obrazac koji može preuzeti sa sledećeg linka: Izjava o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu.

U slučaju otkaza kupovine nakon otpreme pošiljke i nepreuzimanja pošiljke od kurirske službe, kupac snosi troškove isporuke i povrata pošiljke. U zavisnosti od načina plaćanja porudžbenice, ovaj iznos se naplaćuje sa platne kartice, od uplaćenog iznosa ili se kupcu šalje poziv za uplatu. Ukoliko kupac ima neizmirene obaveze, nije moguća isporuka novih porudžbenica.

Garancija / saobraznost proizvoda

U skladu sa zakonskom regulativom za sve proizvode važi saobraznost sa namenom u roku od 2 godine od dana kupovine. Za proizvode za koje garancija važi duže od 2 godine, kupci dobijaju poseban garantni list, za sve ostale proizvode prava kupca usled nesaobraznosti / kvara proizvoda se mogu ostvariti uz dokaz o kupovini (račun).

Reklamacije

Kupci mogu prijaviti reklamacije na broj telefona 011.313.0.494 ili 069.313.0.450 ili poslati na e-mail: prodaja@hiper.rs

Reklamacije na izostanak isporuke porudžbine u dogovorenom roku, kupci bi trebalo da dostave odmah nakon što je istekao rok od 7 radnih dana ili rok koji je naznačen za isporuku poručenog proizvoda, ako je duži od 7 radnih dana.

Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od poručenih, eventualna oštećenja ili na kvalitet proizvoda, kupci mogu poslati u roku od 7 dana od prijema paketa.

Potrebno je da reklamacija sadrži: identifikacione podatke o kupcu (ime i prezime, e-mail adresu koja je prijavljena prilikom porudžbine), identifikacioni broj porudžbine (broj porudžbine / računa), kao i detaljan opis u čemu se sastoji reklamacija.

Hiper pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 7 dana od dana prijema reklamacije.

Osnovno načelo kojim se hiper rukovodi u rešavanju reklamacija je načelo dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.

Povraćaj novca

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Hiper je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, Hiper će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi.

Zaštita privatnosti Kupaca

Prikupljanje, obrada i čuvanje podataka o lupcima se obavlja u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti). Prilikom registracije kupaca obevezno se unose samo neophodni, osnovni podaci o kupcima i podaci neophodni za uspešnu realizaciju naše usluge. Dodatne podatke koji su potrebni za bolje informisanje kupaca i kreiranje posebnih, prilagođenih ponuda, kupci unose opciono. Kupci u svakom trenutku mogu izmeniti ili obrisati neki od podataka koji su uneli ili zatražiti brisanje svih ličnih podataka koje su uneli i koji se čuvaju u našem sistemu. Svi podaci o kupcima i porudžbinama se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni, kao i poslovni partneri kojima zbog obavljanja posla budu dostupni ovi podaci, odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa AD Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.