Poručivanje telefonom:
011.313.0.494
069.313.0.450

Kako kupovati

Kako napraviti porudžbinu (imate pitanje?)


1. Ubacivanje proizvoda u korpu

Proizvod ubacujete klikom na narandžasto dugme "ubaci u korpu". Svaki put kada kliknete na dugme, ubacujete po jedan proizvod. Ako želite da ubacite više istih proizvoda odjednom, upišite broj proizvoda koji želite da ubacite u polje predviđeno za količinu i kliknite na narandžasto dugme ili onoliko puta koliko proizvoda želite kliknite na narandžasto dugme "ubaci u korpu".

Pogledajte sve proizvode koje želite, ubacite u korpu one koje želite da kupite. Proizvodi će ostati u korpi dok ih ne izbacite iz korpe ili dok ne potvrdite porudžbinu.


2. Provera sadržaja korpe 

U svakom trenutku u gornjem desnom uglu ekrana pored sličice korpe imate prikazano koliko proizvoda trenutno imate u korpi i u kom iznosu. Ako želite da detaljno proverite sadržaj korpe, kliknite na sličicu korpe u gornjem desnom uglu ekrana i dobićete detaljnu listu proizvoda koje ste ubacili u korpu, kao i ukupnu vrednost proizvoda.

Svaki proizvod možete izbaciti iz korpe, klikom na odgovarajuće polje. Možete i izmeniti količinu svakog proizvoda upisivanjem broja komada koji želite ili klikom na polje + ili - pored proizvoda.

Nastavite kupovinu prelaskom na bilo koju stranicu sajta ili ako želite da poručite sve proizvode koji se nalaze u korpi, kliknite u dnu ekrana na zeleno dugme za potvrdu korpe. I kasnije ćete moći da se vratite na ovu stranicu da izmenite sadržaj korpe, ako je potrebno.


3. Prijava ili registracija

Ako niste prijavljeni na nalogu kod nas, automatski ćete biti preusmereni na stranicu gde se možete prijaviti ako ste ranije otvorili nalog kod nas ili gde možete uneti svoje podatke za registraciju naloga ili samo za registraciju porudžbine.

Ako nemate otvoren nalog kod nas, popunite polja na levoj strani ekrana. Popunite sva polja, uključujući i broj telefona koji se prosleđuje kurirskoj službi za komunikaciju s vama prilikom isporuke. Obratite pažnju da tačno unesete vašu e-mail adresu, jer vam u protivnom neće stići parametri za buduću prijavu, odnosno neće vam stići potvrda porudžbine. Takođe je bitno da unesete tačan broj kontakt telefona na kome ste dostupni, kako bi kurirska služba mogla da dogovori isporuku sa vama. Tačno ime i prezime za nas nije bitan podatak, ako osećate potrebu za povećanom diskrecijom, unesite ime i prezime samo za ovu priliku.

Ako adresa za isporuku nije u Beogradu ili ne želite hitnu isporuku, nemojte označiti da želite hitnu isporuku u Beogradu.

Ako ne želite da otvorite nalog kod nas za buduće kupovine ne morate označiti polje za registraciju naloga.

Ako ne želite da primate informacije o povremenim akcijama i novim proizvodima, ne morate označiti polje za to.

Potvrdite unos podataka klikom na plavo dugme u dnu.

Ako ste izabrali opciju da otvorite nalog kod nas, na vašu e-mail adresu će stići potvrda parametara za buduće prijave na nalog: vaš e-mail i automatski generisana lozinka (koju možete izmeniti).

Ako imate otvoren nalog, u desnom delu ekrana unesite vašu e-mail adresu i lozinku. Prilikom kreiranja naloga ste na vašu e-mail adresu dobili automatski generisanu lozinku sa kojom se prijavljujete ili ako ste je u međuvremenu izmenili unesite novu lozinku. Ako ste zaboravili lozinku ili ne možete da je nađete, kontaktirajte nas da vam pomognemo: Kontakt

Potvrdite unos parametara klikom na dugme ispod polja za unos.


4. Pregled i izmena podataka i parametara

Nakon unosa vaših podataka možete direktno otići na potvrdu porudžbine klikom na tab "Potvrda porudžbine", ali imajte u vidu da je adresa za slanje adresa koju ste uneli u prijavi, način plaćanja je gotovinom prilikom preuzimanja i način isporuke je "ekonomična isporuka".

Ako želite da izmenite bilo koji od ovih podataka ili parametara ili imate promo kod koji želite da upotrebite, pratite redom korake ili kliknite direktno na tab gde se nalaze podaci koje želite da izmenite ili unesete i izmenite ili unesite nove podatke. Klikom na zeleno dugme "Nastavi" prelazite na stranicu pod sledećim tab-om. Klikom na željeni tab otvarate direktno željenu stranicu.


5. Potvrda porudžbine

Proverite još jednom sadržaj vaše porudžbine. Klikom na sličicu korpe u gornjem desnom uglu ekrana se možete vratiti na sadržaj korpe i izmeniti sadržaj korpe (promeniti količine, izbaciti proizvode). Ako želite da dodate novi proizvod, jednostavno ga pronađite i ubacite u korpu, a onda ponovo potvrdite sadržaj korpe i ponovo ćete biti vraćeni na stranicu potvrde porudžbine (koja će sada imati izmenjene proizvode).

Potvrdite vašu saglasnost sa Opštim uslovima poslovanja klikom na odgovarajući kvadratić, pored koga se nalazi link koji vas vodi na stranicu gde možete detaljno pročitati Opšte uslove poslovanja.

Nakon toga potvrdite porudžbinu klikom na zeleno dugme "NASTAVI SA POTVRDOM"

Na vašu e-mail adresu će doći automatska potvrdna poruka sa vašom porudžbinom u pdf fajlu u prilogu.

Vašu porudžbinu možete izmeniti ili otkazati u svakom trenutku tako što ćete nas kontaktirati na bilo koji način: e-mail: office@hiper.rs, telefon: 011.313.0.494 ili 069.313.0.450, chat box na sajtu. Molimo vas da nam što pre pošaljete informaciju o izmeni ili otkazu, da bismo izbegli dodatne troškove.


Isporuka porudžbine

U zavisnosti od načina plaćanja i načina isporuke koji ste izabrali, vaše pošiljke se šalju pošto je porudžbina potvrđena odnosno plaćena karticom ili nakon što je evidentirana vaša uplata na našem računu.

Prilikom pakovanja, kozmetički proizvodi se pakuju u posebne vrećice kako bi se odvojili od dodataka ishrani. Takođe svi proizvodi se pažljivo pakuju sa dodatnom zaštitnom folijom da se spreči eventualno oštećenje u transportu i tako se ubacuju u odgovarajuće kutije. Kutije se osiguravaju lepljivom trakom i posebnim nalepnicama, kako biste bili sigurni da prilikom transporta nisu bile otvorene. Ako budete imali primedbe na način pakovanja ili na eventualna oštećenja proizvoda prilikom transporta, molimo vas da nas obavestite na e-mail za reklamacije.

Saznajte više o otkazu porudžbine, otkazu kupovine, reklamacijama i povratu novca.


Komunikacija sa nama

U slučaju da imate dodatnih pitanja, u periodu od 8:00 do 23:30 za brze odgovore nas možete kontaktirati u chat box-u koji se nalazi u donjem desnom uglu ekrana ili na brojeve telefona 011.313.0.494 ili 069.313.0.450, kao i slanjem maila na: office@hiper.rs u bilo koje vreme, a mi ćemo vam odgovoriti  u što kraćem roku u okviru našeg radnog vremena. 

UniCredit Bank AllSecure - Vaš Partner za Internet Trgovinu VISA MasterCard Maestro Verified by Visa MasterCard SecureCode

SSL Certificate

hiper click2pick 2017. - Sva prava zadržana. Design by Graphic Beast. Developed by Web Factory.Salata Recepti